::..a walk to remember..::

:.konco-konco peminat cik lebah.:

Iklan Best..!!

Friday, January 30, 2009

jgo


ini aku nak promote ckit tentang band yang aku tgh giler skang.JULIE GOES OVERSEAS. Lagu dorang sangat simple dan masyuk..Most feveret lagu aku:

--Si Dia--
--Tinggal--
--Jauh--

--i got time--
--personaliti berubah--

Tapi yang paling sangat digemari oleh aku SI DIA dgn TINGGAL..dan lagu SI DIA sebenarnya dorang dedicated to Adik Muhd Afiq Bin Zainal Abidin that suffer a Kruzon Syndrome.So sweet..

oh bulan,
berikan aku harapan,
yang bakal mengubati hatiku yang luka ini
kerna dia tak pernah mengerti
sentiasa mendiamkan diri
seperti si pulan
yang menyepi

kerna hatiku bimbang
tentang si dia yang istimewa buatku
bimbang
tentang si dia yang tak pernah kenal apa-apa
ku bimbang
tentang si dia yang istimewa
kerna hatiku bimbang



tajuk : SI DIA

lirik oleh : JAZLAN
lagu oleh: JULIE GOES OVERSEAS


p/s: Support inidie band..!!!






0 suara hati:

Blog Widget by LinkWithin