::..a walk to remember..::

:.konco-konco peminat cik lebah.:

Iklan Best..!!

Friday, July 3, 2009

renungkanlah..

Dok termenung..pandang siling..kipas putar2..kalaulah ada air cond..waahh..best..time musim panas nih..hish nati bil letrik naik,mahal plak,gawat nih..no no no.

Ambil posisi lain,terpandang meja solek,wlaupn xbnyk,boleh tahan jugak make up aku.kena beli lagi nih, blusher baru,lipstic baru,mascara baru..sem baru nak mula katakan.uishh..aku bukan guna pown..yg 2 pown xhbis lagi..no no no

Tengok bawah ..pandang rak buku..banyak betul novel aku..cd berderet deret..hmm bnyk jgk duit aku hbis,impian aku nak ada mini library kat umah..kena beli buku bnyk2 nih nak isi,tp kalo x baca xd gunanya..no no no

Tak salah nak ada semua benda perfect, itu baru ini baru, nak itulah ini lah, naluri manusia, tp berpada padalah.rancang perbelanjaan..lagi2 nak raya nie..guna selagi terdaya,hargai apa yg ada..pentingkan yg lebih penting..kerana yg penting itu lebih penting dari yg penting..renung2 kan..selamat beramal..

sekian =p

0 suara hati:

Blog Widget by LinkWithin