::..a walk to remember..::

:.konco-konco peminat cik lebah.:

Iklan Best..!!

Friday, August 14, 2009

..motor aku..


ni minggu lepas pnya story
abah gtaw motor aku da sampai..yipeee
terpaksa la pg amik umah kwn dia..
*credit to en hazwan sbb sudi bw motor saya ya*
in order to pg Bandar Tsik Selatan..aku mintak la tlong rumate aku,Oja
sbb dia ada kete..kiteorg bertiga pg je la(aku,oja dgn BF dia)
proses penyerahan motor berjalan lancar
hehe..(epi epi)
*thnx to oja ngn haidir yg bw mtr aku dari BTS ke UKM..trimashhh*

p/s: aku boleh buat apa yg termampu sebelum mintak tolong dari cik alien..




4 suara hati:

Ahmad Faiz said...

wahh, dapat moto baru.
bestnye!

nabila saat said...

da taun 3 baru dpt kepercayaan..haha~
wlaupn daku sbnrnya tdk berlesen..
=p pak cik polis..

Encik Ariff said...

tunggang dgn cermat.
hehe.
:P

nabila saat said...

ingatlah org tersayang..!!
hoho~

Blog Widget by LinkWithin