::..a walk to remember..::

:.konco-konco peminat cik lebah.:

Iklan Best..!!

Wednesday, September 9, 2009

gha-this itu..

dA2,,aKu Nak ctEr sKeT tTg OUR FINAL DESTINATION DAY..AKA SEMALAM ....

Aku nak citer pasal sorg budak nih
Da day b4 tomorrow aku jmpa cik alien..dia nk on9
pas2 hujan non stop..kiteorg dok jek kat PUSANIKA smpai jam 5pg..naseb bek
budak2 indian +chinese ramai tgh latihan menari..

Last kiteorg g sahur, balik subuh terus tido..
asal aku citer pasal cik alien plak nih..stop..stop..
BTW...nak dijadikan cerita..HANI call aku soh teman dia pg cari brg2 melukis
aku ikut..kiteorg pusing2x Kajang..Bangi..smbil2x carik baju raya
Pas2 da jmpa brg yg nak ..kiteorg ajak si DAYAH ngn kwn dia HAJAR..

Kiteorg g buka pose kat a.l.a.m.a.n.d.a
ramai giler kowt..sapa plak yg ckp kat alamanda xdek org time buka pose
HANI yg ckp..dia yg bersalah

Aku sebenarnya tertarik ngn sorg budak ni..
Aku baru jek kenal dia..tp sepanjng kiteorg jalan selama lebih kurg 4jam 2
aku rasa cam da lame giler kenal dia..
pot pet..nyot nyet..bising betol..
yg paling spesel adalah pasal dia pnya HEIGHT..
tinggi giler..aku yg tinggi nak KALAH kowt...
ni lah dia

...H.A.J.A.R...::..ni dia si gha-dis berbaju merah ini..::

p/s: yg sebelah 2 bukan aku..ok!!

4 suara hati:

saiful mohamed said...

mana muka dia??
sesuai la ngan aku yg tinggi ni..
;p

nabila saat said...

ceeettt..
tinggi la sngat ko tu..!!

:: eyeNa :: said...

waaaa mcm model laa dia eh.. sape tinggi lagi i ke dia?? hehe

nabila saat said...

haha..rasanya..menara klcc lg tinggi kowt!!

Blog Widget by LinkWithin