::..a walk to remember..::

:.konco-konco peminat cik lebah.:

Iklan Best..!!

Friday, November 6, 2009

..CATUR BISTARI..


Aku kat belakang tgh syok main Catur Bistari..Aku dpt satu grup ngn budak UMP dn 2org UiTM.

Time jadi Usher majlis penutup..

Lepas dgr ceramah dari wakil KFC Holdings..

wahaa...da lama aku nak upload gambar masa join pertandingan CATUR BISTARI
ada x sape2 kat cni join..xjmpa lak korang time 2..
(mcm la kenal...=p)
best giler main benda nih..
mesti sape2 penah tgk ktak catur bistari nih kat KFC kan..

thn lepas buat kat Johor Bharu tp aku baru lpas accident..xdapat join
so, baru2 ni UKM jd tuan rumah..apa lagi
aku xmelepaskan peluang join..yeebaaaa..!!
ni bukan catur/chess..tp lebih kurang mcm Saidina/Monopoly tp lg best
benda ni seluruh malaysia..peringkat kebangsaan
dgn kerjasama Johor Corporation dgn KFC holdings
len kali kalo ada Catur Bestari..jgn lupa join..!!!

5 suara hati:

saiful mohamed said...

dah lme dah kan catur bistari ni..
sebok study kan.. ;p

nabila saat said...

haha!!!!
xsmpat nak update blog weihh!!!

Fathi Adha said...

catur tu sape menang??
huhu...lamenya baru masukkan entry...

nabila saat said...

xsure..rasa grup Unimap or ump..
bie xd masa 2..g mkn..
hehe
kebulur~

KizZ said...

haha...cukup xreti nam main game ni kalu dalam pertandingan..paling tak best kalau tiba-tiba kena jadi banker..

Blog Widget by LinkWithin