::..a walk to remember..::

:.konco-konco peminat cik lebah.:

Iklan Best..!!

Sunday, April 18, 2010

adaMaya


semua orang tengah menyebokkan diri dengan adaMaya
aku mmg xberkesmpatan
kerana kesempitan waktu
balik kerja terus melandingkan diri ditilam empuk
pkul 6pg da bertolak g keje..balik tido sudah
bukan perlu studi pown( ayat riak)

drama ni memang kesinambungan dari muvee Im not Single
(im single ok..but my heart is taken..ok!!!)
well..aku mmg teramat teruja yang melampau dgn Lisa Surihani
tambah lagi dengan Sein..wink wink

hari ni baru berkesempatan dwnlod cite nih
haha..berterima kasih kpd Mr Shako..
wlaupn terlambat tengok
tp aku masih mengenjoykan diri menonton cerita ini

sekian..terima kaseh

p/s:
siap nak jadi Adam aku angakt tangan cepat!!!

9 suara hati:

farhana said...

yeahhh..i like lisa jugak
sgtt cantik n ayu =)

zino said...

entah tak pernah tengok pulak..

Anonymous said...

Jarang sekali bole duk depan tV tengok cite ni. tgk sekali mcm best..

Fathi Adha said...

sy tetap fathi adha...

hehe

best ke citer ni??
tak penah tgk...

nabila saat said...

kak fana::
i like jugak..hehe

zino::
tengok la..da tgk im not single blm?

putrinursi::
hehe..best2..ni pown tgk yg dwnlod..

fathi::
best..boleh tahan fathi
hehe
kamu mmg fathi adha..saya tahu..hehe

Unknown said...

suke...sein dalam cite ni sgt suweettt..haih

Anonymous said...

mmg besh la cite ni..

nabila saat said...

azheida::
saya pown suka jugak..
dani pown chomel jgk

lionteen::
mmg best..tp i xhbis dwnlod lg..sob sob..nk tgk xsmpt..blik ofis lmbt

s h a said...

sy sukew...sy sukew...hehe...adamaya memang besh ouh...

Blog Widget by LinkWithin