::..a walk to remember..::

:.konco-konco peminat cik lebah.:

Iklan Best..!!

Thursday, August 5, 2010

abang iparku faizal hussein










on 6th of June 2010, kakak aku telah selamat menjadi someones' wife..
waaah...aku yang teruja and happy plus plus..
sepanjang persiapan majlis mmg sgt penat dan seronok
ke sana sini..hulu hilir..aku mmg jd org yang tersangat sibuk..exhausted
kakak aku time ni lah..nak itu..nak ini.. ye la..majlis dia..ikut je la
i tak kisah you..tp sekarang..NO NO NO..kamoo sudah ada suami
sekarang dia da xkcau i lagi dah..haha!!!!! sedih la pulak

2bulan berlalu..baru aku sempat post kat FB..kebz an melanda diri..huhu
nak sharing cite kat awak ni..nak dgr x??
masa pngntin lelaki smpai..budak2 kompang semua dah bising..
aku tgh sibuk pegang bunga manggar..yyuukk..tngn da penuh glitter
dok membebel2x sorang2..da la panas..hangus muka i

""wooiittt..Lan meet uncle hussien la weih..""
semua budak2 kompang da bising..hahah!!!!
ada plak abg ipar aku dorg ckp mcm Lan..

""eh,macam muka Faizal Hussein""
ni plak makcik2x dok bisik2 masa merenjis..
aiiyookk...abang iparku artis rupanya..hehe..tidak ku sangka..

0 suara hati:

Blog Widget by LinkWithin