::..a walk to remember..::

:.konco-konco peminat cik lebah.:

Iklan Best..!!

Friday, November 5, 2010

-sushi KING-

Readers..
Disebabkan ketensionan dengan projek design
beta dgn dukacitanya xdapat nak karang ayat pnjg2x
tp still mood nak update belog yg da bersarang tebuan nih

SEm ini beta and da geng ada satu projek design
iaitu Shopping Trolley..yeayhh..oo yeahh~
ni dia lebih kurang sedang trolley kami..!!haha

chumel x??chomel kan..hahaha!!!beta nk gelak bnyk2x..
sebab tgh tension teramat
nak siapkan Morphological chart yg berlmbak, pugh concept lagi..waarrghh
screening, scoring...haishh..nabila memang hebat

so, malas da nak tulis
nak upload gmbr je..g makan sushi king dgncik Khairul Farhah
malam kemenangan Kelantan hari tu sebelum g tgk bola kat umah bos

Soup curry rice + Ika curry
Bolehla..Ika curry pnya sotong best..
Curry rice makan time panas2..perghh..best!!
cuma muak ckit bila da sejuk

okie DAH..!!
chow~

8 suara hati:

mzhany said...

nabila, seyes chanteq gilosss trolley tuh, akak org pertama nak gune...reason: HIJAU hehehe

nabila saat said...

mzhany::
hehe..i like hijau t0oo..ngee~

mzhany said...

nnti hapdet psl projek trolley hijau ni eh..heheh akak tunguuuu

nabila saat said...

mzhany::
olrite..
boleh2x sgt

ieyza said...

dear...leh wat kan akk troley tu tak???comey arr....leh akk bwk gi shopping..ank akk pun x jatuh...maklumlaaa...takde jaring2...kaki tak tersangkut...best2...congrats...

nabila saat said...

yeah..!!
hehe..nanti da siap..saya bagi akak
hehe
waah~rmai yang sokong project design trolley nih

~♥ Mawar ♥~ said...

kalau tension, memang takleh lari dengan makan.. heheh

NICK IRFAN said...

troli kretif la... dan sushe king tu rasa apa? sy xpnh makan plak sushi ni sbb makanan tu mentah2... hehehe

Blog Widget by LinkWithin