::..a walk to remember..::

:.konco-konco peminat cik lebah.:

Iklan Best..!!

Friday, February 18, 2011

aku suka isi masa lapang dengan main game..

hye uoollsss..

lama tak hupdate..bersawang,berjembalang dah belog aku.disebabkan mood aku tersangat sangat baik hari ni..aku decide nak hupdate belog.. sebab aku dah jumpa supervisor thesis dan dia approve aku punya drawing.. drawing alat bantu org lumpuh..sila lihat entri ini. minggu depan dah boleh masuk bengkel..yeAH!!!


btw, hari ni aku nak cite pasal game..especially game kat dalam fesbuk macam2 game ada..budak yang nak style brutal plus ganas2 cicak mesti layan Mafia Wars, Texas poker..budak yang 24 seven online mesti suka main Farmville,Cafe World..tapi skang datak rmai main game ni..nak muak..muntah darah dah ngn game tuh..Out Of Date..OK.



sekarang ni game baru dah naik..sesuwai untuk budak2x gila kentang, suka benda2 chomel ala2 penyanyi korea Orange Caramel nyanyi lagu Magic Girl..Budak2 sekarang dah layan Fantasy Kingdom..Cafe Life..Fashion World..akulah tu .Walaupun x ramai yang main..tapi aku masih suka dengan apa yang aku suka..Apa Kau Kisah!!..Aku sangat suka dengan hidup aku yang diselubungi Kechomelan game2 ini..sila rujuk bawah..Harus



Ni aku punya Fashion World level 101 uollss..sila jeles..
akak aku invite main soh jd neighbour last2 hamek kau..aku lah juara!!!haha
konon belajar jahit baju laa..nak kawen..lalala~
3tier ok..sila muntah dengan kebongkak an aku ini..


Yang bwh Ini adalah Cafe aku..Level 44 ok..First place gitu..sila jeles..
Ni akak aku punya hasutan soh join neighbour dia..hambek kau!!
sekarang aku addicted
suka buat cupcakes kat game nih..yummyy..mama!!nak macaroons~





yang ni pulak aku punya fantasy kingdom..boleh cast spell..empower pokok2x..sgt menarik..
ni aku baru try..so, x berapa mahir lg..but still..im da first..sila muntah darah~..yeekkk


ok..cukup..mood aku sangat bunga2 sekarang..sebab roomate aku pasang lagu Hazami..sonata musim salju..
chow~
x sabar tunggu esok..ada reunion roomates matrix..yipess
daaa~

0 suara hati:

Blog Widget by LinkWithin