::..a walk to remember..::

:.konco-konco peminat cik lebah.:

Iklan Best..!!

Thursday, February 10, 2011

kisah abang yang jelikzz

Hye semua..Nama saya Scha


Hye..aku nak cerita kisah satu malam aku naik bas untuk cuti Chinese New Year hari tu
Aku naik bas merah (nama diprivate kan)..kat Hentian Putra as usual
excited la aku dapat dok seat atas bas double dekker tepi tingkap
tengah syok2x layan feeling tengok orang2 naik bas dgn family..aku pulak naik bas sorg2..
xpe..nanti aku kawen aku beranak ramai2..semua bawa angkut naik bas..biar korang pulak jeles tgk aku..haha!!! gelak evil naik tanduk merah..auumm




tengah gelak guling2x tu, datang la abang dok seat sebelah aku.ok la fine.~. ni yang aku malas kalau dok seat double.haruslah aku bersengkang mata kalo laki dok sebelah. control keayuan takut leleh air peta singapura plus bunyi dengkuran yang dikhuatiri mengaibkan aku sendirik..hampeh tol dapat laki pulak..aku buat donno jaahh.dia mcm peramah jugak kot (konon2x nak jadik peramah la)






Abg Jelik: Dari mana tadi?
Aku Pelik: Bangi..tapi naik kat sini
Abg Jelik: Kerja kat sana ke?
Aku Pelik: Haah..eh tak belajar lagi.Kat UKM (baru jek nak tipu dah kerje)
Abg Pelik: Kawan saya bagitu bla..bla..bla..




Aku pun malas nak layan dah..terus pndg tingkap..ntah apa yang dia bebel..dah malam aku tido la..tertido..aku tersedar sebab rasa berat semacam je..yyaaakkk!!!suka hati je sandar sebelah aku..dush dush..aku ngesot la kecikkan bontot yang sememangnya besar..kesian pulak dia tido. x sedar kot..dah smpai tempat berhenti kat Merapuh aku macam biasa.mana pernah turun.takut bas tinggal.aku smbung pura2 tido.






Abg Jelik: Jom la turun Dik,makan2.Jauh lagi nak jalan
Aku Pelik: X pe.Terima kasih
Abg Jelik: Jom la.Makan burger ke.Minum ke.
Aku Pelik: Terima Kasih.xpelah. malas nak turun (sekali lagi ko tnya aku lempang)






Beberapa minit lepas tu dia naik bagi burger dengan air mineral.suruh aku makan. Aku terima jelah.tapi haram..!!!sampai rumah pun aku x makan..kot dia jampi ke bomoh aku mana lah tahu..Aku ambik precautions step je lah.Bukan nak sangka buruk kat dia.
Ok..bas da gerak.Dia sedar kot aku x mkn burger




Abg Jelik: Nah!!gula2x
Aku Pelik: Dah ada.Terima kasih
Abg Jelik: Ambikla ni..(sambil gesel2 tgn dia kat badan aku)
Aku Pelik: Dah ada.Dah makan dah




Aku terus sentap.Ingat aku murah sgt ke..masalahnya, kalau aku santeeekk macam Scha Alyahya ke ( sila refer gmbr di atas)..gedikxx mcm Fasha Sendat ke boleh la ko nak buat mcm tu..daaaaa..hg452n$%^)!!



Malam tu dia buat hal lagi..Aku mmg pura2 tido dah..berjaga2x..Dia ingt aku tido..Aku dapat rasa tgn dia kat paha aku..Bangang betol jantan nih!!!!Aku tolak tangan dengan kepala dia tnpa perasaan dah..yeeekkk..geli mat!!! Sejam lepas tu dia buat lagi. Tangan dia pulak konon nak 'ter'letak kat dada(sensored) aku lass..weihh ni dah melampau tahap cipan tanduk.. Aku tolak lagi..Pastu dah..dia x buat dah.Geram siot..Lagi2x sebab aku tahu dia buat2..bukan mengigau..!!!Bangang!! Dah smpai destinasi aku call abah nak suruh amik




Abg Jelik: Meh la no fon awak.Boleh hello2x.Kalau nak mintak topup ke lepak2 ke,senang
Aku Pelik: Eh, x payah la.Xpe.(Aku buat x layan)
Abg Jelik: Meh la. Bleh hello2x.(helloh hotak kau..xd maknanya!!)




Aku terus call abah lagi sekali..dan msg..buat2x x dgr apa dia ckp.Nasiblah dia turun dulu. Aman cikit hidup aku. Aku tahan je.Tak nak cakap kasar. Bersangka baik je lah.Tapi dah mcm tu dia buat.memang dia x baik la.ceesss



Bikin panas jaahh..aku hanyalah Nabila Saat..enuff
dah la..nak siap2 g kelas..
Chow!!!







4 suara hati:

umie said...

huahuahua...aku pon penoh gok jadi gini,budak lagi...melampau-lampau terus aku ipon abe ipar mung la skali kene ugut dlm ipon terus dop bt dop..hahaha..kalu wat lagi aku nk jerit jer be 1 bus dengar...br padan muko..

nabila saat said...

haha!!!tu la..org rntau pnjg..bengong punya mat bangla pendek!!
kalu hensem mcm aaron ajis tu aku layan jugok..hakszz

zino said...

kerate je hehe

nabila saat said...

xpe lah zino..da xjumpa dah abg jelikzz tuh..

Blog Widget by LinkWithin