::..a walk to remember..::

:.konco-konco peminat cik lebah.:

Iklan Best..!!

Monday, March 14, 2011

jom redbox sampai sumbang!!!!!!

Dear Readers,

aku ni memang xleh nak berbelog walking..doh sebok baca cite org..last2 niat nak update belog terbengkalai mcm tu jek..cik Lynna kita serupa..hehe..ok..tetapkan niat..jom mula menaip..


ni kisah bulan lepas..hehe..tp masih fresh lg dlm otak aku yg memang sedia suci ni (sebab x guna otak..mls study!!)..aku jumpa kawan yg da lama xjumpa..my BFF time matrix life..nama dia Nadia Rohaizat..dia seorang yg baik hati,penyayang, siddiq,amanah,tabligh,fatanah~ hehe. bak kata org dia mmg best sebab utama dia mmg mcm katun..kelakar


so, kiteorg decide nak jumpa karaoke..hanya dia satu2nya geng aku untuk karaoke..OK!! gather kat RedbOx The Gardens..windu nak jumpa dia..actually ni first time aku karok kat RedBox..mmg plan awal..we are the first person yg step in dlm RedBox tu..mmg berbaloi2x!!!!



rm25++ per head inclusive lunch and 3 hours dapat melalak..
sound system dia best!!ok la..mmg sgt berbaloi2x..untuk menu lunch aku amik beef stew (xsedap sgt) pastu nadia amik pasta marinara..best!!melalak lah selama 3jam..ada jugak dessert disediakan..fruits,sosej,salad..best!!



lagu wajib karok aku dan nadia::

  1. m2m- the day u went away
  2. mariah carey+whitney houstan- when u believe
  3. westlife-flying without wings


lagu wajib aku::

  1. miley cyrus-the climb
  2. lagu dato'siti
  3. lagu rock jiwang dulu2x..semua aku layan


sila jangan lihat gambar dibawah kerana posing kontrol ayu..geli..geli..sila muntah darah!!

Inilah cik Nadia Rohaizat kite..comel x dia..kiut miut

Yang ni maintain tembam2x pun tomey..tuan punya belog

Nadia mmg xcited..sampai naik atas sofa..



Pastu da penat jalan2..aku ajak Nadia makan demi persahabatan di 1901..yeah!!! For for Friendship~ Yummy..lagi best sebab Nadia belanja..yipee




Dah siap makan..g jalan2 cari barang aku nak dinner iaitu spek Agogo..kat mana lagi..di Hinode Shop..posing jap ngn spek Agogo..Sila skip gmbr dibawah dikhuatiri jangkitan sindrom Poyoritis Gedikantut..




OK..done..Bye-bye Nadia..miss u so demm much..
Ada sape2 nak belanja aku karaOKe??

0 suara hati:

Blog Widget by LinkWithin