::..a walk to remember..::

:.konco-konco peminat cik lebah.:

Iklan Best..!!

Monday, March 21, 2011

sedang giler kentang dengan kechomelan orange caramel..

HyeeEE...uoollsss..bertemu kembali

demam k-pop dah melanda malaysia semenjak dua menjak ni..lagi2 SuJu datang
aisshh..oleh itu aku pun nak mencelah..entah bila tah aku minat muzik korea nih
nih adk aku punya pasal..korea..korea..korea


actually Orange Caramel ni bukan sejenis mknan korea ok..!!!ok..!!
tp dorg sgt comel dan sedap mcm puding caramel..yummy..
bayangkan lah..kalau tgk video dorg semua comel2x..
dress nk mcm princess..setting tmpt pun comel2x..
singer dia 3 org ghadis pun chomel2x..
menari pun nak comel2 jugak lah..xpuas hati betol aku..


layankan saja..
ni capture untuk lagu Aing~




Gaya Red Riding Hood

Baju2 nak comel jugak lah..(mode jeles..)


Alice in the wonderland pun ada



Cinderella pun ada gak..aingg~


bolehlah dengar lagu2 dorang
lagu yg paling aku suka..


0 suara hati:

Blog Widget by LinkWithin