::..a walk to remember..::

:.konco-konco peminat cik lebah.:

Iklan Best..!!

Saturday, April 30, 2011

Hari Geram Sedunia..!!!

HHOoo000IIiiiiii....


Jangan nak kurang ajar dengan aku eh
Cuba kau chek balik aku daftar penginapan sampai berapa hb?
Cuba celik luas-luas mata kau..
hhaaa..sampai 6hb kan


aku bayar untuk duduk bilik aku sampai 6hb
yang kau suruh aku keluar sekarang pasaipa?
sekarang baru 30hb..sengal!!!
tak kira aku xnak keluar..
nak renovation lah hape lah


dah tahu ada lagi student time ni
kau lambatkan lah sikit start renovation
kami bukan sikit..ramai dol..
bukannya kau janji ngn kontraktor tu nak renovate setahun yang lepas
xreti2 nak chek tarikh bila semua org xd


itu pun nak aku ajar ka
adooii ya
malas aku nak layan kerenah birokrasi yang entah hape2
aku tahu sangat la weih korg mcmana
aku dah penah keje ngn korang 2 tahun kot


muka nak toya..kete nak ganas..
perangai mcm hampeh
nak lawan ngn aku tapi x berani pndg muka
hampeh tol
dah..aku nak tido

4 suara hati:

mcm ni lah said...

sabo cik adik,. jgn mara2 nti cpt tua,.

nabila saat said...

dah bersabar nih...tu yg tido nih

KAMIHIDUP said...

marah bebenau, tak payah keluar, buat tak tahu saja. :)

nabila saat said...

memang pon..dok bertapa je dlm bilik nih..!!

Blog Widget by LinkWithin