::..a walk to remember..::

:.konco-konco peminat cik lebah.:

Iklan Best..!!

Monday, May 16, 2011

Kontest sapa lagi terror dan poyo?

Disebabkan aku dah nak bergraduasi tak lama lagi..Aku cadang nak buat undian sikit
Sapa sebenarnya yang terror..Aku hamek kos yang pemes je lah
Ni bukan saje2..ada hadiah taw


Korang rasa sapa yang lagi terror dan poyo..??

Engineer kah?
Doktor kah?
Peguam kah?



Syarat mudah saja:
  • Jadi follower aku(senang nak update pemenang)
  • Tolong vote dengan tinggalkan jawapan anda pada komen di bawah

Jawapan yang paling ramai dapat vote..itulah jawapan yang kau cari
pemenang akan dipilih dlm kalangan pengundi jawapan tertinggi tersebut
menggunakan random.org


Hadiah:

Hadiah menarik berupa barang sentimental value aku selama aku belajar
Akan aku bagi kepada pemenang


Tarikh tutup 15 May 2011

35 suara hati:

Unknown said...

Doktor ler...

mcm ni lah said...

follow you dan tinggalkan komen. doktor la hebat,.

mcm ni lah said...

follow you dan tinggalkan komen. doktor la hebat,.

Adeela Oh Lala said...

ermm ! engineer arr! haha,
tambah engineer letrik ! huhu. :P

~ Jebat Derhaka ~ said...

peguam

Firdaus Kasim said...

ENGINEEEEEEEEERRRR

Entri terkini :
Nabil Bakal Jadi Maharaja Lawak

KAMIHIDUP said...

:)

Unknown said...

terror dan poyo....mestila peguam..haha...

Izyan Masri said...

WAAH.MCM BEST NI.NAK JOIN TAPI BUSY SIKIT SEKARANG.WUWUW T_T

jiha said...

saya join..
of coz lah ENGINEER...
HAHA...

Unknown said...

aku rasa lawyer kot....

arora said...

tarikh tutup on my birthdae...HAHA..klu mng kira hadiah hari jadi la..tp....nk join cuma tak paham nk tlis kt mne... "=.=

IdaNurFieyda said...

sy dah follow & sy nak jwb...
of coz la engineer..bru lah terror & poyo

Unknown said...

Engineer laaaaaaaa eishhhh keke

Zuwairi Aiman said...

Salam kunjungan.. singgah la ke blog saya ;)

umie said...

aku nok join jugok..peguam teror bercakap...sebab tu die nmpak poyo...

arora said...

1/3 peguam akan masuk neraka..

doktor kerja tak tentu masa..

sy pilih engineer la..sebab bakal sumai sy engenner... :D HAHA

arasewel said...

=.='
Haihh, susa gak ny..
aku memang suka engineer neyh.
tapi, kalau nak bab terer;
aku rasa doktor. (wpon aku tak suka)
sebab bkn senang nk jadi doktor :)

Sharifah Aniza Ali said...

engineer sbb pala otak depa ni weng wengg~

moshapparel said...

terr0r sure ar d0ct0r.. ingat senang ke nak dapat title d0kt0r?.. p0y0s?~ da sah2 la peGuam sebab pandai belit n putar2 cakap 0rang.. lallala
sekain, terima kasih..

SHM said...

doktor sbb keje doktor melibatkan nyawa orang..

Wan Gerrard said...

hmm peguam la poyo giler, bukak fail check rekod pun kena bayar :P

Irma A.Wahid said...

peguam...sbb pe..knon nmpk bgus dlm bela defenden..padahal tataw nilai kes tu salah ke x..bela org yg slh..haha..pendapat je

syameem said...

cm engineer je..
tp doctor plg cool

zino said...

yg terror tu engineer
yg poyo peguam... hehe

Anonymous said...

Aku merasa loading halamannya terlalu lama...mungkin bisa lebih mengurangi tampilan

Nor Suhaiza said...

lawyer...
terror & poyo....

Unknown said...

peguam lah yg sanagt2 poyo + terror .
kdg2 boleh jd terrorist ,
hu3 .

zino said...

boleh jawab lagi kan hehe... engineer

Jujurara said...

doktor..ehehehe

moshapparel said...

w0key2 cik lebah~
my answer is d0ct0r.. huhu

Yanty Lee said...

bw dan ditag!

http://themptyanty.blogspot.com/2011/05/giveaway-by-lulu-pages-and-dyahahas.html

Eichikatsu said...

Sume nye dtg dr skola jgk kn..sape ajar? cikgu kn..? so...he³

gelak jahat :P

AmirFX said...

Engineer? Kompom betul jawapan nie.. haha..

Bunga said...

peguam..heeee

Blog Widget by LinkWithin