::..a walk to remember..::

:.konco-konco peminat cik lebah.:

Iklan Best..!!

Sunday, April 3, 2011

pahit akan manis akhirnya



Aku suka dia..
Aku suka dia sangat-sangat
Sejak aku mula matang, aku suka dia
sejak aku tahu apa itu cinta, aku suka dia


Aku tahula aku bukan perempuan yang hot, vogie da vaasss, lentik
tapi aku rasa x salah aku suka kau
walaupun sblm ni aku rasa aku x layak nak suka kat org lain
i dont deserved to be loved
kau pulak org pemes, bergaya??ada laa..tapi kau baik..sangat baik


aku cuba sembunyikan perasaan aku sebab aku tahu
aku x layak untuk kau
dan aku tahu kau suka kawan aku
tapi kawan aku x suka kau..haha!!!


aku beranikan diri tapi still aku tak berani
aku bagi kad, email menyamar jadi kawan aku yang nak kenal kau
lama jugak kita berhubung
tapi aku tahu ini merupakan tindakan yang paling bodoh pernah aku buat
aku tak tahu
aku tak tahu yang kau tahu siapa aku


sampai satu masa kawan-kawan kau malukan aku depan org rmai
kawan-kawan kau ejek aku depan semua org
kau memang jantan xguna..!!GTH
aku tahu salah aku
aku tahu aku tak layak untuk kau
wooiit jantan, ingat kau hebat sangat..?
kau jangan ingat kau dan jatuhkan maruah aku
yes..you did it
tapi itu yang buat aku tahu betapa kotornya kau
betapa najisnya kau
lelaki macam ni yang aku nak?
aku memang silap dari awal..
kau sebenarnya yang tak layak untuk aku..!!


Silap aku juga kerana jatuh cinta

insan seperti kamu

Seharusnya aku cerminkan diriku

sebelum tirai kamar

aku buka untuk mengintaimu



bermula dari itu, aku makin makin benci kau
aku tahu kau bijak..aku tahu kau famous
tapi itu tak menjanjikan kebahagiaan buat kau
setelah apa yang kau buat kat aku


salah ke aku suka kat kau?
salah ke aku luahkan perasaan ?
salah ke aku dilahirkan macam ni..tak cantik,gemuk,tak pandai bersosial
dibandingkan dengan kawan aku
salah kah aku? jawab laa..!!!!
weeiii..jawab la jantan tak guna..!!!!! GTH..


you make me suffer..
you humiliate me ya..
aku lah perempuan tu
perempuan yang tak sedar diri
perempuan yang perasan cantik
perempuan gemuk yang tak tahu malu
perempuan yang menjijikkan
ya..semua yang kawan-kawan kau ckp tu semua tu memang aku
aku..aku..aku..
aku yang suka kat kau..


tapi itu dulu, sekarang aku dah lain
aku belajar apa itu hidup
aku belajar apa itu cinta
maruah
ego
RESPECT
build my own personality
thanks to you
you make me become this great lady ever
thanks


dan aku dapat tahu kau tak berjaya capai cita-cita kau
kau dah makin tnjuk belang
buat kerja-kerja jahat
kena buang
mungkin itu balasan untuk kau
tapi aku hanya mampu doakan yang terbaik untuk kau


buat pertama kalinya aku mencuba
kau terus lakarkan sejarah hitam buat aku
akan aku ingat sampai bila-bila
dan aku semakin bahagia bersama kawan-kawan aku
bersama cik alien,mr lobo


tinggalkan aku wahai sejarah hitam
tinggalkan aku wahai si hempedu
biarkan aku lena dibalik warna pelangi....

4 suara hati:

lyndaz said...

salah ke kita untuk suka kat dia..?
hmm..
hati lelaki memang macam 2.
menyampah!

btw, tahniah coz bjaya hadapi masalah ni! :D

nabila saat said...

memang pun..
dia ingat dia hebat sgt..
but now
cik lebah dah hepi..
tu cite lama..hhee

thnx

FaiE said...

yaww !
yg lepas 2 jgn di kenang2 kan lagi ,

nabila saat said...

iye..life must go on..
tetibe teringt kenangan lama

Blog Widget by LinkWithin