::..a walk to remember..::

:.konco-konco peminat cik lebah.:

Iklan Best..!!

Friday, April 22, 2011

Secret Garden Addict..!.!

Dah bulan April..tinggal beberapa minggu saja lagi aku akan jadi alumni UKM setelah 4tahun dok bertapa kat sini..Ok la. Agak lama aku tak updated blog apatah lagi nak blog walking atau balas komen kat blog ni. Aku seolah-olah dah hilang passion dalam blogging ni.wuuuu~ Penyakit yang setiap bloggers akan hidapi.haha.


Sapa yang dah tengok drama Korea: Secret Garden?? Sila angkat tangan macam saya..hehe..Tengah sibuk VIVA pun aku sempat je khatam cite nih..Yang istimewanya of course la pelakonnya. Ha Ji Won niihh..Actress ni memang pemes cite 100 Days with Mr Arrogant, Memories in Bali. Hero dia pulak yg penah berlakon dlm Snow Queen..tapi aku xsuka sgt cite Snow Queen sebab emo sangat..rugi air mata kristal aku.


Kat sini aku cuma nak share scene yg terbaik dari cerita ni..kalau nak tahu..tgk la sendiri Full..ok.Terbaek..!.!.Yang best lagi cite ni..setiap pelakon akan ada line skrip yg tersendiri yg akan dorang ulang..Jadi kita akan ingat..Jom zassZZZss


Kim Joo Woon::

Is this the best?Are You Sure?
Ni merupakan killer word untuk pekerja2 dia..Setiap kali meeting Kim Joo Woon akan cakap ayat ni..Pastu baling paperwork..Tu je keje dia..

Kim Soo Han Moo. Turtle and Crane.Three thousand times sixty...
Ini merupakan Korean rhyme..Joo Woon akan keep rephrase ayat ni bila time dia teringat Gil Ra Im.dan bila dia hug Gil Ra Im..


This tracksuit is done by an Italian artisan, stitch by stitch
Ni pun selalu dia akan ulang bila org dok kutuk tracksuit dia yg shining nih..haha..mmg nampak murah..ni la fave tracksuit dia..!!






Gil Ra Im::


Do you want your 5th vertebrae to be your 6th vertebrae?
Ni pulak killer word untuk Gil Ra Im..Joo Won mmg takut dgn ayat ni..maklumlah dapat gilpren stuntwoman..selalu kena buli


You've got a text message!!You've got a text message!!
Bunyi message kat hp Gil Ra Im.sangat chomel..Bila diaorg switch bodies pun semua org akan pelik bila Joo Won yang sombong tu cakap ayat nih..haha!!chomel






Best scene yang paling sweet aku rasa adalah::




Bubble cream kiss time minum coffee..tapi kalau aku time minum teh tarik je la kot..haha!!





Ni time awal2 Joo Won tarik baju Gil Ra Im nak tgk luka..yelah dah angau dgn stuntwoman..badan dah calar2x..sgt sweet..




Ni terbaik..!!Sambil buat sit up sempat lg flirt..hehe..!!
Gil Ra Im..since when you becamo this pretty?Last Year?
Dup Dap Dup Dapp ♥ ♥


Ada banyak scene sedih dlm cite ni..especially bila Joo Won sanggup switch body dgn Gil Ra Im yg koma seleps accident..Dia bagi bunga kat mak dia..Bagi fave things Oska sebelum dia tukar jasad dgn Ra Im..sedih giler


Ape2 pun..enjoy!!Aku sangat suka cite nih..
Congrats Ha Ji Won dgn Hyun Bin..tak lupa Yoon Sang Hyun
Cite ni menang banyak award termasuklah pasangan terbaik untuk hero dan heroin..

4 suara hati:

farhana said...

Best ek cite ni?
Ok..kena download =P

nabila saat said...

best..kelakar+sedih..
best2x..

nabila saat said...

ok..dah singgah..thnx singgah

ainasuhana said...

kawan2 ramai gak addict crita nih..

Blog Widget by LinkWithin