::..a walk to remember..::

:.konco-konco peminat cik lebah.:

Iklan Best..!!

Thursday, May 5, 2011

forrest gump



1st attemp



2nd attemp



3rd attemp



4th attemp


Ini merupakan Final Projek aku..Alat Bantu Berjalan untuk Org Lumpuh
aku bagi nama khas..Forrest Gump..


Alat ni dorang akan pakai time nak buat latihan berjalan kat rumah
kalau kat HUKM hanya 3 org je penah pakai sebab design terdahulu sangat mahal, rumit, berat dan kena control manual


sekarang aku dah ubah design paling ringkas, ringan,dan automated punya
ni cuma prototaip kajian aku
nanti budak thn depan sambung lagi lah bagi cantik sikit..hehe




Sekian..~

6 suara hati:

KAMIHIDUP said...

wah, idea bagus. :)

nabila saat said...

ni baru kajian pertama
nanti ada lagi kajian susulan..
tu yang x berapa nak cantik design nih

syameem said...

la ngn review psl movie forrest gump
btw ble pkai tu nmpk cm forrest gump lak

nabila saat said...

syamem::hehe..ni movie forrest gump versi malaysia
hehe

umie said...

robot cop...aku de tag mu

nabila saat said...

okeh..nanti aku buat..hehe

Blog Widget by LinkWithin