::..a walk to remember..::

:.konco-konco peminat cik lebah.:

Iklan Best..!!

Monday, May 23, 2011

Korang dah tgk Cun! ??

Cun! cerita tentang Luna Latisya (Maya Karin), pengacara gosip TV 'Meletop!' yang dapat tahu teman lelaki nya kena tangkap basah. Dia berkemas dan pergi ke kawasan luar bandar iaitu kampung Kuntum (teman baiknya). Di sana Luna bertemu Atan (Remy Ishak), seorang anak kampung yang sederhana tapi panas baran.


Cerita ni ada plot sederhana komedi romantikus.. bahkan kerbau pun (Kembang) memainkan peranan penting ... dan lawak lucu cukup spontan menjadi..dan menjadi sebuah komedi ringan, yang menjadi bagi aku lah.


Seperti biasa, Maya Karin memang cuci mata untuk di tonton ... tu belum tgk si Remy lagi..cuma dia mmg menjadi la dgn kotor dan selekeh..org kampung ... Pelakon pembantu juga terbaek ... terutama yang memegang watak Kuntum (Faezah Elai)..perrgghh..watak tomboy dia mmg menjadi lah..sempoi..~


Oke, sekarang untuk hal-hal yang tidak begitu baik ... filem ini dah boleh dipredict dah ending ... bahkan sebelum tgk pun, aku dah tahu bahawa mereka akan jatuh cinta ... meneka akhir yang bahagia adalah yang terpenting ... aku ingt mereka akan cuba pendekatan yang berbeza..tapi sama je


Overall bagi aku cite ni xbest sgt..aku bagi 3 bintang..ok lah..sebab part sedih budak terencat (Manis) mmg menjadik..yang lain bagi aku biasa biasa saja..sekali tgk..cukup!!



3 suara hati:

KAMIHIDUP said...

kembang!!!

nabila saat said...

kuntum..!!!

CIK FERRA AWW said...

i belum tgk lagik cite ni wlupun dah lama kuar. tp my friends say best kan

Blog Widget by LinkWithin