::..a walk to remember..::

:.konco-konco peminat cik lebah.:

Iklan Best..!!

Sunday, May 22, 2011

mentor5 vs AF9

Aku ada terbaca kat belog Beautiful Nara pasal Antara Mentor 5 & AF9, Yang Mana Pilihan Anda? Betul jugak..aku pun sentiasa nak tahu apa pilihan korang?
Rancangan hiburan yang paling mencuri tumpuan tahun ini selain daripada Maharaja Lawak sudah tentulah AF9 dan Mentor 5.


Setakat ni, poll yang dibuat oleh belog Abg Nara

  • Mentor 5 mendahului carta dengan 9185 votes berbanding
  • AF9 dengan hanya 6154 votes

dan aku tersangat bersetuju dengan keputusan undian ni..sebab bagi aku suara Salma, Iqa, Shiha dan Ratnah dalam Mentor 5 terbaek..!!!


Jika dibandingkan dengan Erul, Azri, Nera, Fina,Lena dan Hazama dalam AF9.Ada jugak lah time last week Fina nyanyi lagu Dato' Siti tu mmg aku puji..best..tp yg lain..sebelum2 ni hampeh..!!its a big No No..!!


Dan aku mmg peminat setia Salma Mentor sebab suara dia mmg terbaek..!!Dengar saja time dia nyanyi lagu Bertamu Di Kalbu dan jugak Yang Indah Hanyalah Sementara pada konsert awal..meremang ..~ Pada sape2 yang xpenah dgr..jom layan..





Bertamu Di Kalbu



Yang Indah Hanyalah Sementara

6 suara hati:

KAMIHIDUP said...

maharaja lawak. :)

nabila saat said...

haha..maharaja lawak mmg terbaik

Zura Tahir said...

sama cm kamihidup...maharaja lawak the best...hikhikhihk..

nabila saat said...

op kos..maharaja lawak mmg jadi pilihan utama..hehe

syameem said...

of course la mentor dr af
papepn maharaja lawak trbaek

nabila saat said...

syameem..::
yeah..MENTOR mmg terbaek..!!!

Blog Widget by LinkWithin