::..a walk to remember..::

:.konco-konco peminat cik lebah.:

Iklan Best..!!

Wednesday, June 15, 2011

BEN ASHAARI :JOM KENAL BLOG SAYA



Jom buat sape2 yang lawat belog
dari belog Abang Ben
aku akan bagi iklan free kat belog aku selama sebulan
free..FREE..free..


syaratnya::
  • Follow belog aku yang penuh dgn lebah nih
  • Tinggalkan komen kat entry ni
  • yang paling penting..muncul antara pengomen tertinggi yang muncul kat sidebar "Peminat Madu Lebah"

Mudah kan..komen banyak banyak untuk kenal belog Cik Lebah dengan lebih rapat..

7 suara hati:

TeAqArH said...

wau..penuh dgn lebah...^_^...
suke lebah??Atau pernah disengat lebah???hehehe..jgn mare erk....
foloe u....singgah dr segmen abg ben...^_^...
salam kenal

solomolo said...

singgah untuk berkenal sesama blogger..
happy blogging...
[^_^]

Fadzmie said...

Salam perkenalan dari Fadzmie!
Jom singgah blog Fadzmie. :)

# segmen jom kenal blog #

Ezad Skytech said...

salam perkenalan...
singgah sini pagi2 untuk sesi suai kenal blogger...semalam tak sempat nak BW..he2~

happy blogging.... (^^,)

http://skytechxtreme.blogspot.com/2011/06/ben-ashaari-jom-kenal-blog-saya.html

Unknown said...

dtg singgah dri blog abg ben..
happy bblogging ye...=)

Anonymous said...

lebah yang mempunyai madu yang penuh khasiat..singgah sini.. <3

Bunga said...

kenal2 sesama blogger..

Blog Widget by LinkWithin