::..a walk to remember..::

:.konco-konco peminat cik lebah.:

Iklan Best..!!

Sunday, June 19, 2011

Kenapa engineer perempuan xboleh pakai baju kurung??



Ni gambar aku time 2 tahun lepas..cer teka aku yang mana satu..
muka macam mak budak..haha
tetiba aku post kan gambar ni..kenapa ya?
Bila korang baca tajuk entry aku nih..mesti korang wonder apa yang aku rasa
marah ke?sedih ke?bengang ke?suka ke?
macam la korang care la pasal aku


disebabkan sekarang aku tak banyak kerja kat opis
so, aku amik la peluang ni pakai baju kurung
nak dijadikan cerita head dept tetiba soh aku g trial kat klang
gi tengok supplier buat part
op kos la masuk production..panjat machine


habeh aku dgn baju kurung??cuba korang bayangkan
aku macam xd mood giler..ni peluang aku belajar
tetiba aku pulak attire xsesuai..macam hape tah..

aku bukan x bagi engineer pakai baju kurung
nanti jadi macam aku
kalau those yg kerja kat opis je..OK..
kalau outdoor..masuk production..baik korang be ready

tapi senior aku macam bnyak tolong aku lah
sebab dia tahu aku xdapat hands on kat machine
so dia bnyk terangkan kat aku..ulang balik apa yg jadi
dia memang terbaik lah..

5 suara hati:

Anisa Hang Tuah said...

wartawan masih pakai baju kurung

:D

nabila saat said...

hehe..wartawan xpe..hehe

Bunga said...

lau kita selesa ngn bj kurung buat pe pun mudah sebenarnya..pernah ada pakai bj kurung panjant pokok..

nabila saat said...

hehe..memang pun..ok je..cuma untuk masuk production tidak dibenarkan pkai bju kurung..takut ape2 jadi

kang tetiba kain masuk machine..terlekat la hape..hehe

Anonymous said...

kenapa aku takde dlm gambar ni! bie i miss youuu! raya ni jemput lah datang rumah.

ini hzrh. hehe

Blog Widget by LinkWithin