::..a walk to remember..::

:.konco-konco peminat cik lebah.:

Iklan Best..!!

Thursday, October 13, 2011

Jom Pergi Bercuti

Disebabkan jari aku baru tersepit pintu kereta..xleh nak taip panjang2x..doktor suruh rehat silalah layan gambar.
Cer teka aku g mana??haha.soalan bodoh..


Hello..Hello..Dapat gak aku masuk pondok telepon ni mcm dlm cite Laila Isabella

Sapa lagi tembam?Aku ke gajah tu?haha..ayat perasan kurus

Gi London jom..jumpa Marsha Londoh

Cak..chak..cak..!!!!
Dinosour semua tgh golek atas katil dlm selimut time hujan2..sebab tu kiteorg xdpt masok

Pon..POn..keteapi nak lalu..nak g buat coklat

Impian aku nak ada ladang stomberi kat umah.
Hari2 boleh cicah coklat mesti Dato Siti jeles ngan aku

Pelarian tengah makan..lapar mak Nok..!

Sekali tgk mcm kat China..Dua kali tgk??

A walk to remember...

OOOwwhh..ko langgar kete aku ye..naahh..rasakan


Ni la buai2 zaman koboi..canggih dowwhh


Posing sikit..sebelum pening2 dlm cawan ribena nih

JOM KITA KE GENTING..!!!!

0 suara hati:

Blog Widget by LinkWithin