::..a walk to remember..::

:.konco-konco peminat cik lebah.:

Iklan Best..!!

Sunday, January 11, 2009

EPI NEW YEAR




EPI NEW YEAR..!!! EPI NEW YEAR..!!

So many things happened sepanjang 2008 yg meninggalkan bnyk kenangan MANIS+PAHIT+KELAT+PAYAU..Semua ada
Jadi, sempena tahun baru,mcm biasalah azam baru mesti ada.To make us a better person of course..
Act, wanna share azam baru aku tahun ni..sebelum 2 ada satu fenomena hangat untuk dikongsi smpena tahun baru ni.Begini al-kisahnya.........


New Year punya pasal..duit PTPTN pown da msuk apa lagi, xcited ah nak amik duit.Tak pasal2, ACCIDENT..!!!Gempak sih..satu ukm heboh..jaksa kolej jatuh motor
Aduss,,malu lagi sakit lagi..haha~
Kemalangan yang tidak berjaya meragut nyawa sesiapa itu melibatkan 2org penunggang skuterama yang berlaku di km1 kolej ibrahim yakub,ukm.
Sakit yg amat..dahi aku berjahit jugak lah, gigi da senget(now da ok la ckit), luka tangan kaki.Terus dapat penyakit kaki dan mulut..ahax~


Moga accicent itu membuka lembara baru dalam hidup SITI NABILA SAAT sempena 2009 ni.So azam aku untuk tahun ni:

*HIGHLANDERS UTOPIA
-Program mega kolej yang aku pegang untuk sem ni.Hope success.

*Roketkan PNGK
-Menjunam2 jatuh result aku sem lepas..xtaw la kenapa.Terus g jumpa mentor..sedih sih..tahun nie kena tingkatkan usaha+doakan.

*Reduce kan triple xtra pluS PLUS FAT..!!!
-Haha..~tahun ni kena kurangkan ckit makan.Kena capai target.

*LOVE is CINTA
-Aku ni jenis lebih pentingkan org lain dari diri sendiri..Tahun ni da dapat hidayah(ahaxx~) kena lebih cintakan ALLAH dan diri sendiri dahulu.

*Sistematik
-Time +money management tersanagt2 penting sem ni.da la sem pendek..adus..!!



Itulah azam tahun baru aku..semoga berkekalan hendaknya..eh, silap.semoga tercapai segala apa yg aku inginkan..

0 suara hati:

Blog Widget by LinkWithin