::..a walk to remember..::

:.konco-konco peminat cik lebah.:

Iklan Best..!!

Saturday, January 17, 2009

++mish 'em all+



..EpI BirTHdaY..
Epi belated bday kids..15hb dan 16hb Januari adalah b'day 2 org budak sengal kat umah aku.Sofea yang gedixzz dan budi yang controllzz...adus..!!naseb ah dapat adik mcm 2..ahax~ ape2 pown da tua ye korang berdua.wish you all best of luck in life..jd org berguna mcm kak biela..haha..aku le tu.=p




<<< Muhammad Ubaidillah aka BUDIEY




<<< Aisyah Sofiah aka SOFEA gedix


Nak cite ckit pasal adik aku yang bernama sofea yang amat gedik ini.Setiap kali aku atau kak umi balik umah, dia mesti nak tido dgn kami.pas2 bila kiteorg xnak, dia akan nangis+mengamuk mlm2..aduss..!!!!pas2 da kiteorg balik KL lagilah dia buat hal.mlm2 nangis nak tido ngn kiteorg.aku aku yg bernama BALQIS ni la yg jadi mangsa keadaan.huhu

Inilah dia mangsa keadaan yang redha dan tabah dengan situasi kat umah..haha!!!sabar ye.Chef Balqis Nadhirah Saat.Sebab dia seorg yang bercitarasa mewah dlm masakah..perghh!!!


Tidak dilupakan adik bongsu kesayangan aku..MUHAMMAD ADIB ADAM...Yang paling comel dan suka pkai tdung+main masak2..haha!!!..



0 suara hati:

Blog Widget by LinkWithin