::..a walk to remember..::

:.konco-konco peminat cik lebah.:

Iklan Best..!!

Thursday, February 26, 2009

air oh air

::..malam sebelum kejadian..::
kiy oh kiy..
hari 2 xd letrix 4 da whole day,skarang xd air pulak
terpaksalah aku dan along menumpang di zaaba sbb esk kelas jam 8pg

::..pagi kejadian..::
aku dan along da siap mandi kat zaaba
dan aku memandu pulang ke kiy jam 7.15 pg
aku msg sorg makhluk alam ni untuk pinjam barang..
soh dia bw time kelas jap ag
dan beliau berkata:
"bie hari ni mana ada kelas,kelas cancel..kan nanti gnti next week.bie ni semangat lah"
hoho..
panjang perjalanan hidup aku merempat di zaaba

p/s:mandi kat zaaba mengingatkan aku zaman asrama..huhu

2 suara hati:

OJENG said...

nak buat lagi keww??
ahha

nabila saat said...

hoho..no no no..

Blog Widget by LinkWithin