::..a walk to remember..::

:.konco-konco peminat cik lebah.:

Iklan Best..!!

Sunday, May 24, 2009

+kebosanan+

cuti yang panjang sepanjang berada di rumah..bosan bosan..aku apply jadi guru sementaa,apply jadi sales girl..apply kat Salcon Engineering..tp ntah..smpai skang dok melepak kat umah lagi..


huhu..jadi suri rumah sepenuh masa..


aku mulakan tabiat aku..seua org pown sama kowt..aku addicted novel..sehri aku dapat habiskan novel setebal 400-500 muka surat..woow..kira2 dalam seminggu dapat habis dl 4000 muka suat..kalaulah aku baca buku mnaufac..rasa dah hbis satu buku..kalaulah..ish2


(TT) skang baru nak nyesal..xam mnaufac susah giler.padahal subjek major aku 2..sob2..btw berbalik kpd cerita td..kali ni aku sempat habiskan dua novel dl 2 hari ni.Adam & Hawa dan juga mencari cinta..best2..padahal da beribu ali aku khatam..kalaulah aku baca buku manufac bnyk kali..kalaulah..huhu




p/s:spend your time wisely..epi holiday!!

0 suara hati:

Blog Widget by LinkWithin