::..a walk to remember..::

:.konco-konco peminat cik lebah.:

Iklan Best..!!

Sunday, May 24, 2009

the uninvited



dok umah bosan mcm2 aku pk..tibe2 teringt lst muvee yg aku tgk ngn oja ngn zilee..THE UNINVITED..cite ni psyco giler..ni synopsis yang aku cari..mls nak translate balik dlm m..reti2 sendiri lah ye..

Based on Kim Jee-Woon's 2003 Korean horror film, “Changhwa, Hongryon,” “The Uninvited” revolves around Anna (Emily Browning), who returns home after spending time in the hospital following the tragic death of her mother.
Her recovery suffers a setback when she discovers her father (David Strathairn) has become engaged to her mother’s former nurse, Rachel (Elizabeth Banks). That night, Anna is visited by her mother's ghost, who warns her of Rachel's intentions.
Together, Anna and her sister (Arielle Kebbel) try to convince their father that his current fiancée is not who she pretends to be, and what should have been a happy family reunion becomes a lethal battle of wills between stepdaughters and stepmother.

lepas2..dia ngn kakak dia dapat tahu yg si tunang ayah dia ni sebenarnya Mildred Kemp yg meupakan pembunuh bersiri..so, dlm enyelamatkan dia, kakak dia terbunuh tunang ayah dia.dia gtaw ayah dia..dan ayah dia sgt2 trekejut kerana sebenarnya kakak dia da lama mati bersama2 ngn mak dia...so??..sah giler.!!dia sendiri yg bunuh tunang ayah dia..dan tunang ayah 2 innocent..huhu..

cite dia best..awl2 nmpak biasa..pas2 baru berkembang..

p/s:xd serram sgt tp gadis bebaju merah beg belang2 sebelah aku ni bnyk kali gak jerit..oppss..terkantoi...

3 suara hati:

saypOOL rafhtello said...

best gak r citer ni..
tertanya gak dri awal spe bunuh mak die..
rupanya dia la pembunuh..haha
xdiundang betul!!!

encik ariff said...

yg kprea pny lg best..!
:)

nabila saat said...

betul 2 epul..ingtkan awl2 bosan giler sbb ingt si mak tiri dia yg bunuh..rupa2nya lain..hehe

yg korea punya tajuk apa encik ariff??

Blog Widget by LinkWithin