::..a walk to remember..::

:.konco-konco peminat cik lebah.:

Iklan Best..!!

Saturday, March 13, 2010

amik nih cheq pp joy

nak membalas tagged cheq pp joy..da lama rasanya xd org tag daku..huhu..sadis

kalo sape2 rajin baca lah yea..

layan!!!!!


1. Adakah anda rasa HOT?
tak HOT..skang tgh hujan lebat di bangi..wawawahhaaa!!!


2. Upload wallpaper pc/laptop yang anda guna sekarang!


3. Cerita pasal gambar ni
aku suka backgroud hitam..simple..but this flower means a lot for me..time2 tertentu je letak wallpaper ni..bilakah??suka hati aku lah!!
wahaaa~


4. kali terakhir makan pizza
perlukah jawab??hehe
ni bukan pizza hut..bukan dominos jugak..ni pizza dari zaaba..kwn
aku rajin giler bw oven kat bilik..semata nak bwat piza..sedap!!!
lagi sedap sbb dorang bg free sebiji..tnkiu cik mun,hzirah,butter and mak jah


5. Lagu terakhir anda dengar
sekarang tengah dengar lagu Once-Aku mau


6. Apa anda buat selain menyelesaikan tag ni
layan lagu Qiara-Hanya padamu..hehe
dengar lagu pun buat keje jugak kan..ada pergerakan


7. Selain nama sendiri, anda di panggil nama apa?
bie+bila+bella
aku tak kisah..jgn panggil siti sudah
kawan aku Poh Yoke suka pnggil aku siti
xsuka..xsuka..


8. Tag lagi 5orang
1..::chiaki sakiyurai..::
2..::saypool..::
3..::ejump hud..::
4..::aliff lazim..::
5..::pak cik din..::


9. Siapakah orang no.1 kepada anda
junior kolej+budak tarian..titik


10. Katakan sesuatu kepada orang no.5
pak cik din!!!
ok dah~


11. No.3 ada hubungan dengan siapa?
errmm...no komen..did i care??hehe


12.Bagaimana pula dengan no.2
cakap banyak+suka tido dalam kelas facilities


14. kata2 cinta untuk orang no.4
eerrmmm...saya suka abang dia..haha!!!
kan adik ipar kan..*blushing blushing*


15. Berikan 5 yang anda tau tentang orang yang mengetag anda
1::..nama dia cheq pp joy..::
2::..kenal dia kat blog..::
3::..muka dia bulat..ooppss..chumel.jgn marah!!..::
4::..dia tak kawen lagi..::
5::..suka bnda2 kiut dan pink..::


ok..thats it..enough!!
sila jawab tag ini ya..!!kepada yg berkenaan

2 suara hati:

CheQ PP JoY said...

sume org ckp fy bulat..
xpe2..
pas ni kite kuruskn badan ngn bersguh2 ok?

nabila saat said...

haha..
hakikat!!!

Blog Widget by LinkWithin