::..a walk to remember..::

:.konco-konco peminat cik lebah.:

Iklan Best..!!

Wednesday, March 31, 2010

ich bin genug



sudah lama tidak tup tap di keyboard..aneh
berminggu-minggu berhempas pulas dengan projek bateri tergendala
berjuta-juta sen company aku rugi
menahan telinga mendengar bebelan dr baba
masih dunia ini menyebelahi diri aku

titisan dakwat terakhir di kertas dr zaki kini menjadi memori indah
menunggu detik-detik bersua berpelukan kerabat terchenta
sebelum menadah doa memijak tangga bas
melihat wajah kesayangan hamba di sana
oo00hh..rindu datang lagi

kini aku bebas..selama beberapa detik dan ketika
boleh melayan cerita asmaradana
bergurau senda di malam pesta
kenangan bersama sahabat tersayang kini tinggal kenangan
beliau pergi meninggalkan bumi bangi ini
dengan harapan untuk menjadi pengedar periuk dan pinggan tersohor

tapi aku masih di sini
menantimu wahai sahabat..moga kita ketemu lagi 5 purnama
oh en detak yang pratama
ampuni daku kelewatan memberi perkhabaran gembira
sememangnya aku sengaja menguji kesabaranmu
kerana asyik mengintai prof che hasan yang enak menjamu selera
di konti makmal itu

sesunggunya hanya ini yang mampu aku coretkan..
titik

1 suara hati:

Encik Ariff said...

peh.
ssh nk paham entri nih.
hehe.

Blog Widget by LinkWithin