::..a walk to remember..::

:.konco-konco peminat cik lebah.:

Iklan Best..!!

Sunday, April 4, 2010

nota chenta


hello..
how are you..??
hehe..tetiba teringt kat cik idlan kassim plak..hehe
mari kita berladang..hoi..hoi..
entri kali ni bukan pasal farmville bukan pasal idlan
hehe..


aku balik rumah 3hari lepas
kemas2 bilik ckit..terjumpa dgn sengaja himpunan nota2 chenta
zaman dolu2x
aku ni suka jugak simpan..ingtkan da buang..
bila baca blik..malu pulak




time hepi ni la ayat2 yang aku tulis::

how can i forget u when u're always on my mind

how can i not want u when u're all i want inside

how can i let u go when i can't see us apart

how can i not love u when u're already have my heart

Losing u is like losing my heart
Please come back to me cause i need u now
i can't live one more day
without u
i need u like a day needs the sunshine



haha!!!aku gelang guling guling bila baca balik
hampeh tol aku zamn dulu
ni zaman sekolh mnengh ni kowt
padahal time ni single mingle..maybe untuk secret admire aku ke
aku pown da lupa dah..haha!!


time sedih ni la pulak ayat2 yang aku semadikan::


A tears falls forever inside a broken heart

Pain is the price lovers pay


One drop of love can create sea of tears

aku suka simpan ayat jiwang2x
kadang aku tulis bila datang aura karat
kadang2 aku jmpa masa baca novel
aku simpan
hehehe...tp simpan sekadar simpan
tak penah nk bg kat org
cik alien pown aku xpenah bagi..aku sgt zalim..dushhhh
banyak lagi ayat2..
kalo buka diari lama aku lagilah
berlmbak2..dahsyat!!!!
ok lasss...ciaw..tnggu next entry

p/s: teringat kawan2 kat kampung!!motif post gmbr kat atas..

6 suara hati:

bulatkocik said...

uit..nie pchenta sejati nie..semua dy simpan..hehe
ag 1 bukan senang nk jiwang2 nie..hoho

nabila saat said...

xmn dolu2..
tak sangka beta jiwang berkarat
haha!!!
xsnggup nk baca lg..haha
malu thp cipan kudung

bulatkocik said...

alaa..semua org cam 2 kan..tapi besh kan tulis ayt2 jiwg..pastu baca balik..mmg terasa aku kah yg tulis nie..hehe

nabila saat said...

yess!!!
u are rite
absolutely

malu2 kucing plak baca..tampoorr muka sndirik!!

Ken Wooi said...

haha.. memories =)

nabila saat said...

kenwooii::
kenaNGANku..!!!hehe

Blog Widget by LinkWithin