::..a walk to remember..::

:.konco-konco peminat cik lebah.:

Iklan Best..!!

Saturday, December 25, 2010

Jom Mengembara


Yeah..end of chapter one
another chapter is coming this 10th January..new semester
untuk me'release'kan tension pembentangan ergo yg baru je hbis..aku window chopping kat alamanda..tengok movee..Gullivers Travels
hmm..macam xlogik jek citer nih..

Citer ni pasal Gulliver yang dah berbelas tahun keje kat bilik mel.tak naik pangkat jugak. so, dalam kelam kabut nak ngorat lady Darcy nih, dia tercakap yg dia ni suka menulis, mengembara..kononnya lah. Si Darcy ni pun bagi dia task 'Pengembaraanku ke Segitiga Bermuda'.haha!!..amik kau.Ahh..kat situ lah start dia jumpa orang-orang kecik iaitu penduduk Liliput.

Banyak yang jadi, dia menyamar jadi Presiden of Awesome.Dia tukar Liliput jadi satu negara yang fun dan Gulliver ni banyak la tolong penduduk Liliput termasuklah Horatio (mcm nama pelakon CSI pulak) yang nak ngorat princess Mary (Meri Kismas).Macam2 hal jadi, sampai ada Jeneral yang dengki. Jadi, Gulliver kena hntr ke 'Pulau Yang Orang Tak Berani Nak Pergi'.Pergilah tengok sendiri..

Aku suka tengok Princess Mary..punya dress..lawa gila doohhHH..!!!doH pon gila tengok aku.


Yang babak ni aku paling suka..nanti kamu tengok. Lepas dia pukul Jeneral tu, princess Mary ni buat aksi..haha!!terbaik.aku suka.

Ok lah..aku kebulur.nak g membuncitkan diri.chow~

2 suara hati:

~ i K i N ~ said...

dress putih die sgt chantek!
duk pandang je dress princess tuh.. kihkih!

nabila saat said...

lawa giler..!!!

Blog Widget by LinkWithin