::..a walk to remember..::

:.konco-konco peminat cik lebah.:

Iklan Best..!!

Thursday, December 9, 2010

kenapa aku suka lelaki tua??

recently, aku tgk cite Oh My Lady.Mungkin ada yang dah tgk.aku je terlmbat.xnk tgk kat 8tv sebab xdak tv kat blok.haha!!jadi aku download.cite ni best jek..mesti sebab ada siwon Super Junior tu kan.waahh!!sapa xgila tgk dia..kacak..hensem..sweet sgt2x gitu..maskulin kegilaan ramai tu.(sambil mata pandang atas, tangan diletakkan ke bahu, mulut kasi ngaga sikit kata afdlin)..tapi kenapa aku xd perasaan kat dia.bukan la nak kata apa.aku ni homo ke?arghh..tidak. tapi kenapa aku histeria meleleh ayak liur tahap gaban bila tgk andy flop poppy..ok..aku tak L******.hehe.


ni la si SiWon yang jadi kegilaan gadis2x

dalam cite Oh My Lady, kalau kamu perasan ada sorang lagi lelaki yang hensem,lagi smart, lagi matang.sapekah dia?kamu perasan tak?hero yang sama jadi 2nd hero dalam Dal Jas Spring. Producer Yoo Shi Joon. Wargghh..!!aku gila gila GiL00OSSss..kat dia nih..lahir bulan Mac 1966. tekan2 kakilator..maknya dia ni dah 44tahun..ooh..masih muda dihatiku..yipee..lebih kurang mama aku..oh, mama.izinkan kami..restuilah kami..aku mahu kawin. menggeletar kaki teruja yang maksimum tahap dewa dewi kerajaan Inderapuri. Lagipun, lelaki ini penyanyi..yeah, boleh hiburkan hati aku. lena malam2 aku tido jgn soh aku nyanyi ler..tercabut atap rumah..anak2 bapak2 kucing, tikus, rabbit mesti tutup telinga..11.11.11 aku nak kawin dengan dia..yeah!!



ni lah lelaki pujaan Nabila Saat.pada masa kini.~

tapi kenapa aku suka lelaki yang lebih berumur?mesti ingt aku ni dah tua..x rock..its a big No..No..laa..aku muda remaja lagi taw..kulit pn flawless lagi..yeekk..! minda aku matang taw.kalau kita tgk lelaki yang berumur of coz la lagi matang, kita akan rasa comfort dgn mereka-mereka. dah xpyh pk ape2 jika keluar date.semua bleh depend on him.kan..kan..senang nak discuss..xd la dok marah2 xtentu hala.tapi...x semestinya lelaki muda xbest..ok jugak..tapi jiwa muda ni lain.nenek aku kata ada baran, aura, songeh yang pelik ckit..haha!! aku suka lelaki matang..diulangi aku suka lelaki matang termasuklah Lee Hyun Woo..sila rujuk gmbr pak cik di atas ini..jadi buat sesiapa yang nak ngorat aku..tuakan lah umur kamu..yeek..!aku mmg perasan jadi idola ramai.hakhak..muntak darah~

ok..habis cite pak cik tadi..opss..sebelum ni aku sebut pasal andy flop poppy kan.kan..saja nak menyelit.aku mmg start admire dia ni dah lama. selepas zaman kegemilangan backstreet boys lagi..haa..backstreet boys pon aku minat Brian. time tu zaman sekolah rendah..semua dok crazy dgn Nick Carter..elehh..ada aku kesah!!x hingin. Brian tetap dihati aku. bakar poster nick pon aku x meraung la.

ni Brian..miss him..eleh macam dia rindu aku.yerkk

ok versi korea dah, omputih pin dah..ni versi melayu pulak..Pemenangnya adalah Andy Flop Poppy..dari awal karangan aku dok sebut pasal andy..hehe..sebab dia memang pujaan hati aku sejak dulu, kini dan selamanya.nak kahwin dengan dia xleh..aku nak jemput dia jd VVIP lah masa majlis kawen aku.bleh..bleh la Andy!! I minat giler nak mati kat U taw..

"Isteri dan anak-anak saya merupakan kekuatan dan pendokong utama dalam kerjaya seni saya," kata Andy.So, aku memang support Andy..dah 5 anak dia sekarang.tahniah..masa Andy datang UKM dulu pon aku sempat la jmpa belakang.isteri dia pn ada. tomey2x..sweet sgt.aku bagi baju celcom yang aku pkai untuk dia sign..baju tu mmg aku punya sentimental value untk aku.kenangan terindah bersama Andy.tapi walau mcmana aku minat dia, dia tetap xtahu aku minat dia..waargghhh!!!sob~ heartbroken..gud luk Andy..i always support your music..jgn lupa datang majlis kawen i taw..
aww..aku mmg suka lelaki yang pkai baju melayu pink..sapa makan cili dia yang rasa berapi..so, lelaki2..sila beli baju melayu pink kalau nak ngorat kau..waahaa!!enuff..nak tido mimpi lelaki itu lah malam ni..gila meroyan jap aku malam ni..adios~


p/s: siapakah lelaki di hati kamu??

4 suara hati:

Unknown said...

wah....mmg peminat andy la nie ek

nabila saat said...

teramat sgt2x..dia je xminat kt i..aww..sadis

zino said...

semuga dapat la apa yg di mimpikan hehe

nabila saat said...

zino::hehe..sudi ke andy datang..jemput andy tokey kedai motor sebelah rumah sudi la dia dtg..

Blog Widget by LinkWithin