::..a walk to remember..::

:.konco-konco peminat cik lebah.:

Iklan Best..!!

Thursday, March 24, 2011

CSI Attack..!!!!!!!!!!!!





yeahh...aku dalam mood sedang ingin berchenta dengan CSI lagi..


baru hbis download season 11..xsmpat nak tgk kat TV..aisshh..


maaflah..Nick Stokes dah rindu aku..lama xpegi lawat dia kat Vegas..


Jom layan..!!!


rasa-rasa Nick terima x kalau aku minta maap??


Dia dah la tengah bz kes!!..nak call..mahal..!!!aku dah la tak bergaji..


harap-harap gmbr yang aku bagi ni dapat bagi dia sejuk hati..


::::::::::



::::::::



::::::



::::






OK..Nick..!!Tunggu i grad taw..nanti kite pegi bersenda loka..bercanda di bawah lampu neon bandar Vegas..okeh..!!!

i da letak gambar u jugak kat belog ni..jangan majuk2x..ek

^_^


0 suara hati:

Blog Widget by LinkWithin