::..a walk to remember..::

:.konco-konco peminat cik lebah.:

Iklan Best..!!

Tuesday, March 29, 2011

Double quart strawberry cheesecake Baskin Robin plus Ratu the Movie plus ikan talapia bakar..FREE..!!!!!

Waaallaa...panjang gila menarik aku punya tajuUUUkkkKK...[ teringat iklan Celcom]..haha ..itu adalah kesimpulan kepada seharian aku berprogram dengan tuan pengarah projek.. ini bukan kontest korang dapat hadiah FREE..ok..!!ni aku yang dapat melantak dengan hepi senyum lebar dan free nya..sila jeles.



kiteorg gather kat Midvalley..seperti biasalah aku akan grab Roti Boy sebaik saja melangkah masuk MidValley..dari tempat komuter tu dah bau yang enak yang amat yang terbaik dari kilang roti..dan seperti biasa port aku depan kedai Combi..belek2 The Star..sambil2 tunggu..



disebabkan kelaparan yang amat..dah kebosanan yang amt disertai kejelesan tgk semua org da start shopping..aku pun terus ke level bawah untuk mencari TAKO TAO..!!! satu lagi makanan wajib aku kalau pegi midvalley..then, da habis mkn barulah pengarah projek datang..



haha terus ke kaunter tiket wayang..actually, pengarah projek dapat tiket free dari HotFm..diulangi HotFm..!!elehh..xdla korang heran sgt..kan ..kan..tapi aku sgt jeles dan bergumbira dan tumpang tgk wayang free..eleh..cite melayu je pun..xbest..hek..apekah??aku sgt hepi sebab cite dia best..kalau aku beli sendirik tiket..mmg haram aku x beli la..tp still cite Ratu the movie ni best jgk la..



abang kaunter ni pulak buat hal..jeles la tu aku dapat tiket free..dari HotFm..nak aku ulan lagi ke..hehe..weekk!!jeless.jeles..dengki..dia mcm nak xnak je..betol ke tiket ni?hek??aku dapat free la weih..nak jugak lah tu..cakap je lah..aku xmarah pun..



nak menyejukkan badan pengarah projek bawak aku g makan aiskrim Baskin Robbin..yess..!!!! sangat bnyk dan sangat sedap..ni pun pengarah projek punya kupon free..hehe..FReeEEE..ok..quart size baskin robbin..dua pulak tuh..almost rm92++ kalu aku beli..and its a big NO NO..aiskrim je da sertus hinggit..haram aku xbeli..ni free den aku rembat..melantak bagai nak termuntah..



aku pilih Stawberry Cheesecake+ Chocolate Chip+ Gold Medal Ribbon+ Cookies n Cream..dan aku paling suka Strawnerry Cheesecake..sangat bessttt..da bOOmm...10/10..waalllaaa...sila jeles ya semua..sila cuba lain kali..with your own pocket money..ngeee..sila tambahkan lagi kejelesan kamo dgn tgk gmbr2 di bawah..








1st attempt..




2nd attempt..aku paling suka part ni..dia letak dlm polistrene..siap ada ice lagik..mmg x cair..aku dah balik rumah 6 jam kemudian pun still maintain..terbaek lah..!!!!




3rd attempt..hehe..waaalllaaa...





Gambar nak bagi kamu..kamoo..dan kamu..jeles




ok..dah hbis tgk ratu the movie..dah makan aiskrim..baru suku bekas aku ratah..still xhbis..den nak balik dah..before tu..aku beli tako lagi..hehe..wajib bawa balik..diulangi..WAJIBB..!! den pengarah projek bawa aku makan kat Langat Fish Valley..ni sebenarnya kedai jual brg akuakultur..ada kolam ikan fresh2x..sgt best..kami order ikan talapia bakar dengan ayam batu..




tgk mcm ni xmenyelerakan eh??tp ikan ni mmg sgt best..sbb sgt fresh..manis..best giler..10/10 jugak aku bagi




den ni adalah ayam batu..ayam ni actually dia letak rempah den perap dlm batu/claypot..pastu bakar..bila da bukak nak makan..ayam ni jadi juicy sgt dan kulit x hitam..sgt2 best..10/10 jugak..yeahh!!



ok lah nak balik dah..ini saja setakat ni..oppss sebelum lupa..ni adalah pengarah projek aku untuk free trip kali ni..


5



4



3



2



1






Puan Siti Umairah dan suami..En Sakri..hehe

tenkiu kakak dan abg iparku..hehe





1 suara hati:

Unknown said...

wahh . banyak makan .

Blog Widget by LinkWithin