::..a walk to remember..::

:.konco-konco peminat cik lebah.:

Iklan Best..!!

Thursday, April 7, 2011

and the winner is..!!!!

kali ni aku nak share gambar2 best dari ABP hari tu..semua hasil aku stalk belog Beautiful Nara yg mmg pemes dgn gosip artis..jom terjah baju2 yang aku paling suka..





Aku suka baju light pink ni..sgt selesa..dan baju irma pun santek banget



shira punya sangat i like..!!!tersangat2x..



love the colour..wlaupun aku xsuka memey..tapi aku suka sgt baju ni..suka gaun kembang2x




mama lisa mmg sentiasa da best..nak pinjm dinner bleh??



yg ni aku x kenal..tp aku suka dress ni..ada fur ckit..kembang2x..



wlaupun see tru tp aku still suka baju juliana evans nih



marsha punya pun mantopp..!!!aku suka dress yg lilit2 kat bdn mcm ni


and the winner is..

.................

...........

......

....

...









adik mia sangat chumel..

23 suara hati:

Anisa Hang Tuah said...

comell
:D

nabila saat said...

yg mana pling chumel??

arif al junaidi said...

hahaha..(gelak jahat) XD

nabila saat said...

kenapa cik arjuna kite gelak sakan??

FreESiA said...

mia sara sgt comel..

nabila saat said...

aah..mia tersgt chumel..

diya jamal said...

yang tak kenal tu, siti saleha pelakon ustaz amirul. hahaha

juliana evans menang pakaian tercanik. yuhuu. mmg patut menang pun. ikut tema tuu.. :)

Tasha said...

mia paling jelita~ yaho....

nabila saat said...

rubi:: oowh patot la dress juliana evans santek..!!!

hehe

nabila saat said...

tasha::
mia mmg terbaek..hikhik..

lady-D said...

setujuuuu...adik mia plg comeyyy!!

Asri Alam said...

haruslah mia yang paling comel!! hehe

Atiey said...

semua artis pakai vouge2 tapi ada yang masih tak menutup urat..hehe mummy pling suka lisa...cantik baju dia n mummy paling suka lebahhhhhhhhhhhhhhhh...

Atiey said...

ups lupo plak mia....mumy pling mint..

nabila saat said...

akumuzikfile:: sapa sexy??yg mana??hehe

nabila saat said...

dyla..sasa..::
mmg adik mia tersangat chumel
mmg sesuwai dgn lisa
xsuka sgt dia dgn shrfh amani dlm tiramisu

Bunga said...

mmg adik mia yang paling comel..hehehe..

nabila saat said...

mummy atiey::

aah..semua seksis2x banget..!!
mummy pun suka lebah..
cik lebah mmg suka teramat dgn lebah

nabila saat said...

cik bunga::
semua org suk adik mia
hehe
chumell

Redbloodsnow said...

sejuk mata tgk pic irma dgn err siapa nama perempuan sblh dia tu ek. lupe lak..hehe

nabila saat said...

lupa pulak..fifi kot yang menang sunsilk kan..eh ke bukan.

toyolkiut said...

sume comel..
sume winner..

nabila saat said...

toyol kiut::

aah..semua tomey2x

Blog Widget by LinkWithin