::..a walk to remember..::

:.konco-konco peminat cik lebah.:

Iklan Best..!!

Monday, April 11, 2011

stalker..!!!

Waalaaa...disebabkan aku tak sempat nak hupdate belog..aku dapat hupdate simple entry jaahh
bila buka fesbuk skang aku suka buka page Heliza Helmi..
ala..yang tomey2 mucuk2 tuh..hikhik..
konon nak dapat anak tomey macam heliza lah kunun..
jom stalk gmbr Heliza..ngeee~















haha..comeynya..geram giler tgk dia..
kalau aku hamek gmbr buat2 muka kiut mcm ni
kompem kena band..kena gam terus belog aku
haha..!!


ok..jom study..!!

11 suara hati:

arif al junaidi said...

dia ni kakak kepada kawan kakak adik kawan aku. (muka tak bersalah)

haha XD

nabila saat said...

hah??apekah..haha..
nak jugak related kan..ngeeee

Bunga said...

mmg cantikkk la..

lady-D said...

part nk mkn tu klakar tol..hehe..tp still cute kan

nabila saat said...

cik bunga::
org kalau dh cantek mmg le
(nada jeles)


cik d_la::
heliza suka buat muka tomey

NurAfiqahMohdGhazali said...

dia comel sgt

nabila saat said...

hehe..cik lebah comel x??

BTS said...

yup...she is cute....

Amoi said...

haha. mata dia lawa lah :)

s h a said...

comel3....suke heliza jgk...high 5...hehe...

CikPuan Fara said...

alalala comeynye heliza ni. kiut miut LOL :)

Blog Widget by LinkWithin