::..a walk to remember..::

:.konco-konco peminat cik lebah.:

Iklan Best..!!

Sunday, June 5, 2011

Erul terkeluar..YES..!!






Sekarang da taw dah sapa yang akan ada kat final.. Pertarungan antara Azri, Erul, Hazama dan Lena baru je habis malam ini .dan aku tersangat hepi sebab Erul tersingkir..maaf la Erul..gua xminat lu la der..gua fan LENA dgn AZRI jaahh..


Aku ingt ada 2 penyingkiran malam td. Terkezzuutt mak..!!rezeki x menyebelahi ERUL.. 안녕하세요..xpe ERUL..walaupun gua x minat lu..lu tetap ada fan tersendiri except gua la..(ni gara2x tgh tgk Adnan Sempit)..


BTW.. persembahan mlm tadi bagi aku..AZRI terbaek dgn lagu Here Without You..mantap!! dan yang paling xbest LENA dgn lagu Badarsila..ya,memang aku minat LEN atp mlm ni its a big NO NO for her..


congrats AZRI,LENA,HAZAMA dan FINA yang dapat ke final..

12 suara hati:

solomolo said...

yes !!!~

zino said...

yg tinggal berdebar2 sape yg bakal di nobat...

nabila saat said...

solomolo::
hehe..

nabila saat said...

zino::
tinggal next week..keputusan

farhana said...

Supposed Lena yg kena keluar. Wpun akak xminat erul, tp erul much2 better than Lena =)

nabila saat said...

alaaaa..lena la best..suara dia sedap..hehe..
saja nak lawan dgn kak fana..hehe

Shah Zamri said...

salam kenalan dari blog shahzone..
singgah jap...
busan blog x berasap,,,
:)

Entri Menarik: cara nak buat energy saving mode bergambar! HOT TUTORIAL!

Bunga said...

bnga xtegok..jadi xtau sapa yang best..

suha said...

hahaha xpenah lyn af..adeih (^_^)

nabila saat said...

byzent::
nanti saya singgah ye byzent..tengs

nabila saat said...

bunga::
boleh la..xbest sgt..saja layan..bosan

nabila saat said...

suha::
xpe..xlayan pun xrugi..hehe

Blog Widget by LinkWithin