::..a walk to remember..::

:.konco-konco peminat cik lebah.:

Iklan Best..!!

Saturday, June 4, 2011

Sayangku Merajuk




Sapa dah baca novel nih??Kawan aku kata best..tapi xsempat nak beli lagi..tunggu hujung bulan nih..hehe..

Sinopsis

BULAN MADU Aireen hanya bertahan seketika apabila ijab dan kabul seakan-akan termeterai tiga bulan. Akhirnya, lima tahun dia ditinggalkan dalam gerhana. Wanita mana tak meradang... hati mana yang tak sengsara?

Pertemuan semula terjadi tanpa diduga. Shahir kembali demi memburu sekeping hati sedingin iceberg! Sayangnya, pujukan itu hanya dipandang sepi. Langsung tiada erti!

Dendam Aireen bukan satu mainan. Dia tegar mengalihkan cinta pada lelaki lain. Biar Shahir merana... biar padan dengan muka dia!

Bagi Shahir pula, cintanya terhadap Aireen adalah yang pertama dan terakhir. Walaupun rajuk isterinya panjang berjela, dia tidak mungkin sesekali mengalah!

Mungkinkah kesabaran sebagai seorang suami akan kecundang jua akhirnya?


Baca sinopsis mcm best..please reviewkan untuk aku..

2 suara hati:

shopping2u said...

urm... lau novel sedih niena xleh baca,nanti nangis..huhuhu

nabila saat said...

xsure novel ni pasal ape??dorg kata best..nnti lah nk try beli

Blog Widget by LinkWithin