::..a walk to remember..::

:.konco-konco peminat cik lebah.:

Iklan Best..!!

Saturday, June 4, 2011

SAYA BLOGGER HIJAU YANG CINTAKAN KEHIJAUAN DUNIA..



DUNIA BLOG BERMAKNA BAGI AKU KERANA ...
Aku dapat update berita2x terkini hiburan sensasi
Aku dapat kenal ramai org
Aku boleh jadi pemes
Aku dapat luahkan perasaan dengan strangers

dah!!

16 suara hati:

Mohd Hazwan Hashim said...

eden pun sempat join segmen ini :)

BOBOT said...

singgah sini :)

Unknown said...

hye2...kite pon blogger hijau..jom singgah balik...

Wahida Samsuddin said...

Jalan-jalan dekat sini daripada blog En. Ashaari:D

Niena Muhammad said...

jln2 kt sini dri blog beng beng boom.. dan terus follow dia sekali.. :).. mampir sini deh ..

http://www.my-shopping2u.com

solomolo said...

singgah sebelum segmen tutup...
happy blogging...
[^_^]

Unknown said...

haii..singgah sini sekejap..menikmati pemandangan..di sini sebentar...

fRaMe+LenSeS said...

Assalamualaikum..
aipp.. aippp..
Nadh wat lawatan kat geng blogger ijau ni. :)

Salam ziarah, salam lawat dari Nadh. :)

Jemput la baca 100 Letters of LOVE
dan Pemes Versi Nadh


rajin kalau komen ya. Nadh baru belajar buat cerita ni.. :) Mungkin dengan teguran sahabat semua dapat improve skill menulis Nadh. Maceh ya. :)

Fika Rozaidi said...

i like bees! cute. hehe. slm kenal :)

piko said...

piko datang buat semak kat sini dan ikut awak..:))

a.c.o.m said...

jalan jalan kat sini :)

Gary Asip said...

gary singgah dari blog abang ben!! gary follow cne yer~..

TIRHANI said...

singgah dr BA happy blogging :)

Si Rabun said...

terjah dari segmen blogger hijau

nabila saat said...

hazwan..bobot..anem..wahida::
tengs..cik lebah dh balas singgahan kamu

nabila saat said...

upprofit..shopping..solomolo::

tengs..cik lebah dh balas singgahan kamu

Blog Widget by LinkWithin