::..a walk to remember..::

:.konco-konco peminat cik lebah.:

Iklan Best..!!

Friday, July 3, 2009

ini kisah rumah tangga

KISAH SUAMI DAN ISTERI 1

Pada suatu hari yg tenang,seorang suami sedang berehat smbil membaca suratkhabar.Tiba-tiba PANG!!..kepalanya telah diketuk oleh isterinya dengan tudung periuk.

Suami:Apa hal dengan awak ni.Kenapa ketuk kepala saya?
Isteri:Nah awak tengok ni*sambil menunjukkan cek yang ditulis nama Mary*
Suami:o0wh..itu nama kuda yang saya bertaruh semalam*dengan riak selamba*

Si isteri berpuas hati lalu meneruskan kerjanya di dapur.Tiba-tiba PANG!! Kepalanya diketuk sekali lagi

Suami:Apa hal awak ketuk kepala saya lagi ni?
Isteri:Nah,kuda awak telefon!!

KISAH SUAMI DAN ISTERI 2

Suami:Sayang,awak memang cantik tapi bodoh

Isterinya tersinggung lalu menjawab

Isteri:Ya.Jika tidak kerana kecantikan dan kebodohan itu kita tak mungkin berkahwin.
Suami:Maksud sayang?
Isteri:Iyalah, kerana kecantikan awak menikahi saya tapi kerana kebodohan saya terima lamaran awak.*dengan buat muka selamba*

1 suara hati:

leena said...

nah! kuda awak telefon! wakakakakakaka!!!!!

Blog Widget by LinkWithin