::..a walk to remember..::

:.konco-konco peminat cik lebah.:

Iklan Best..!!

Tuesday, January 11, 2011

jom jadi cerdik pandai


dear readers,
wahaa..tahun baru datang lagi..entry kali ni xd kena mengena dgn tahun baru ok
refer title plizz
aku nak cite cara2 mcmana nak jadi bijak pndai..cerdik bestari
how to be a brilliantaire!!! =>

sempena tahun adik2 kesayngn aku nak exam dis year..upsr dan spm..
aku sbg kakak yang prihatin telah mnghadiahkan mereka satu kejayaan sebelum exam
haha..pelik tapi benar
nak tahu tak..xnak tahu pn aku still nak story
haha..tahukah anda.??apakah itu?

selalunya adik2,anak2 kita belajar guna buku teks kan..latihan pn guna buku
nothing wrong with that methods
tapi kalau kita bagi dia guna cara yg lebih WOW!!! mesti result pun WOW!!
budak2 suka benda2 menarik..
macam PS2,PS3,etc..ada kita ajar dia mcmana nak main game tu??haram!!
aku pun xreti..pndai2 dorg la explore sndiri..kan..kan..
sama jugak lah dgn benda ni

SKOR A PROGRAMME
satu portal web yg sangat sangat bagus
aku dah lama tahu..baru sekarang berkesempatan nak guna
untuk adik2 aku
waahh..kalau time aku sekolah dulu aku tahu benda ni
mesti aku dapat 10a1
kalah la cik melah poyo kat sekolah tuu



kat dlm ni ada mcm2..
..soalan seperti dlm buku latihan
..tapi lebih menarik
..eschema- soalan dgn gmbr yg sgt comel
..etopik- soalan setiap topik
..enotes- nota ringks setiap soalan
..kamus pn ada link dgn Dewan Bahasa..(jgn main2)
..i-teacher paling best, bleh tnya soalan direct dgn cikgu.(real punya!!)
..cikgu akma suka flirt!!haha
..instant marking pulak kalau salah plz try again mcm game
..kalau betul well done.waah!!bngga jap adik aku kalau dpt well done
..soalan pulak ada masa terus mcm final exam dlm dewan
..kalau kat buku jgn harap adik aku nak buat
..satu subtopik 3 hari 3 mlm baru siap
..aku kat ukm ni bleh nak monitor dorg kat umah
..sebab bleh buka ereport card melalui web jah
..dorg x buat hari ni aku soh mama sekeh kepala
..sgt menarik,tertarik,da b00m
WOW..!!


tak rugi aku beli broadband dan skor a nih
murah je..
kalau lah aku tahu kewujudan bnda ni awal2 lagi
haishh
memang mantap!!

sape2 yg x percaya bleh komen sini
sebab aku sgt excited state dgn skor a nih..hehe
dan yang paling aku excited gila..
sebab ada BEE..haha!!memang aku punya

chow!!


0 suara hati:

Blog Widget by LinkWithin